طراحی. پزشکی .سایت ساز.تبلیغات
طراحی سایت.نرم افزارسایت ساز.ارسالsmsتبلیغاتی
درباره وبلاگ


تبلیغات منطقه ای واستانی. نرم افزار کاربردی.طراحی سایت توسط پرنیان وب
آخرین مطالب
نويسندگان

بایک سفارش طراحی سایت یک سایت هدیه بگیرید کاملا داینامیک

جهت اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید(02166307820)

مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترين مزيت‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي SMS که آن را بیشتر از سایر رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي تبليغاتي متمايز مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و مديريت بازاريابي از آن بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود عبارتند از: سرعت انتقال پيام به بازار هدف : پيام های تبلیغاتی از طریق SMS را می توان به صورت كنترل شده در سریع ترین زمان ممکن و تنها براي گروه بازار هدف که شناسايي شده اند، ارسال کرد. ارسال پيام های خاص براي تك‌تك مشتريان و مخاطبان: اين قابليت مي‌تواند گزينه‌اي مناسب براي كمك به تحقق اهداف بازاريابي تك‌ به تك باشد ‌و ارزش پيام ارسالي براي افراد را با توجه به سفارشي بودن افزایش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان: مطالعه های و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود 20 بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد. دسترسي دایم به مشتریان: صاحبان تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، اين وسيله را در بیشتر اوقات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز و در بیشتر اماکن، همراه خود دارند. از اين رو شرکت مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراري، پيام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هايي را به مخاطبان ارسال کند. افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام: کانال بی سیم دارای مزیت بالقوه برای ارسال اطلاعات دقیق تر و دارای جزییات بیشتر است، پیام را می توان باتوجه به هریک از مشتری ها تهیه کرده و نتیجه بهتری گرفت. از آنجاکه تلفن همراه جزو وسایل شخصی می باشد بازاریاب ها می توانند هرشخصی را به طور خاص با در نظرگرفتن ویژگی هایی مانند موقعیت اجتماعی، علایق شخصی، زمان و مکان، مورد توجه قرار دهند، که این امر اعتماد مصرف کنندگان را افزایش می دهد. بالا بودن میزان یادآوری و به خاطر سپاری پیام: چون اين پيام به طور مشخص و به وسیله شخصي ترين رسانه ارسال می شود در ذهن گیرنده پیام نقش مي بندد و از قدرت اثر گذاري بالايي برخوردار است. امكان ذخيره‌سازي پيام و ارسال آن براي ديگر افراد: در صورتي كه پيام داراي جذابيت بوده و محتواي آن افراد را به ارسال آن تشويق كند بازاريابي ويروسي محقق می شود كه مي‌تواند كارآيي تبليغات را به صورت تصاعدي افزايش داده و شركت را از مزاياي بي‌شمار آن منتفع سازد.

 

پنج شنبه 9 تير 1398برچسب:web, :: 8:7 ::  نويسنده : محمدمحمدی

به یک نفر خانم جهت بازاریابی با روابط عمومی بالا نیازمندیم

پرنیان وب تماس  66307820

www.parnyanweb.com

پنج شنبه 2 تير 1398برچسب:, :: 17:6 ::  نويسنده : محمدمحمدی

اینترنت دروازه ورود افراد و سازمان ها به بازارهای بزرگ جهانی است. امروزه هرگونه کسب و کاری که به منظور ارائه محصولات ( کالا ها، خدمات و ایده ها ) شکل می گیرد، ناگزیر به استفاده از اینترنت برای گسترش و توسعه فعالیت خود می باشد. نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، طراحی و ایجاد یک پایگاه اینترنتی (وب سایت) انحصاری است که معرف حضور شما در این عرصه به سایرین خواهد بود.برقراری یک وب سایت کارآمد در کسب و کار مورد نظر شما دارای اهمیت های فراوان است. از دلایل ایجاد وب سایت، موارد ذیل را یادآور می شود: وجود وب سایت،اعتبار کسب وکار شمارا افزایش میدهد مشتریان و مراجعه کنندگان می توانند در هر زمان و هر مکان با شما ارتباط برقرار کنند. تغییرات انجام شده در محصولات و خدمات به سرعت به اطلاع دیگران می رسد. وب سایت، یک پایگاه تبلیغاتی فوق العاده قدرتمند است. فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت هزینه ها را کاهش می دهد. در دنیای امروز و با نفوذ هر چه بیشتر اینترنت به زندگی روزمره بشر، ایجاد فضای تجاری و داشتن یک مکان برای تجارت و معرفی محصول و خدمات نیاز به پشتوانه و سابقه طولانی ندارد. در واقع مراکز فیزیکی شهرها از قبیل مراکز تجاری، تفریحی، آموزشی و حتی درمانی در حال تبدیل به وب سایت هایی با موضوعات مشابه هستند. اکنون می توانید در حالی که از گشت و گذار در یک سایت سرگرمی لذت ببرید محصول خود را برای فروش ارائه کرده و یا محصولی را از طریق اینترنت خریداری کنید. با توجه به اینکه یک وب سایت می تواند نمایشی از قدرت و دقت کسب و کار در اینترنت باشد، طراحی و پیاده سازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. یک وب سایت را می توان به دفتر کار شما در اینترنت مثال زد که بسته به نوع فعالیت شما از امکانات و فضاسازی متفاوتی برخوردار است. شرکت پرنیان وب با نگرشی جامع نسبت به تجارت الکترونیک و با ارائه ایده های نوین تجاری ، موثرترین راه های ارتباطی بین مبدا و مقصد کالاها و خدمات را جهت معرفی و فروش، ارائه می کند.

آدرس سایت www.parnyanweb.com

پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : محمدمحمدی

هدف شرکت پرنیان وب بر این است که بتواند بهترین خدمات طراحی وب سایت را با ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. انواع خدمات طراحی سایت شرکت پرنیان وب عبارت است از: انواع پورتال برای شرکتهای خارج از کشور، فروشگاه آنلاین، سیستم های مدیریت محتوا، طراحی وب سایت های اطلاع رسانی، طراحی وب سایت های خبری، طراحی وب سایت مخصوص شرکتها، طراحی وب سایتهای شخصی، طراحی وب سایت های تبلیغاتی و آگهی، فروشگاه الکترونیک و غیره.

خدمات طراحی وب سایت شرکت پرنیان وب، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد.

هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.

دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : محمدمحمدی

دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : محمدمحمدی

» پورتال بیمارستان و کلینیک
» طراحی پورتال و وب سایت بیمارستان

- سیستم جامع ساخت و طراحی پورتال بیمارستان و کلینیک
- سیستم جامع اتوماسیون اطلاعات بیمارستان و کلینیک (HIS)
- سیستم جامع ارتباطی و بایگانی پیشرفته تصاویر (PACS)
- سیستم یکپارچه ثبت مدارک پزشکی و مدارک بیماران (EMR)
- سیستم پیشرفته مدیریت محتوا و کاربران پورتال

» سیستم جامع ساختن پورتال و طراحی پورتال (سیپارس)
» سیستم ساخت و طراحی پورتال های اطلاع رسانی و سازمانی

- ساخت و طراحی پورتال ها و سایت های خبری و اطلاع رسانی
- طراحی پورتال (پرتال) های دولتی و سازمانی
- طراحی و مدیریت پورتال دانشگاه و مدارس
- طراحی پورتال های اداری و سازمانی
- ساختن و طراحی پورتال شرکت ها و موسسات
- ساخت و طراحی پورتال مجلات و پایگاه های روزنامه ای
- ساختن و طراحی پورتال کتاب و کتابخانه دیجیتال
- طراحی پورتال پزشکی و دارویی

جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : محمدمحمدی

در زمینه اتوماسیون اداری و چرخه اتوماتیک و دیجیتال فعالیت های سازمانها ، ادارات و شرکتها، شبکه های پیشرفته اداری جایگاه ویژه ای دارند. با نصب و راه اندازی پیشرفته و اصولی شبکه های سازمانی کلیه بخش های سازمان بصورت یکپارچه و هماهنگ درآمده و همه امور سازمان بطور یکپارچه و با سرعتی بسیار زیاد انجام می گردد.پرنیان وب

 

سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : محمدمحمدی
یک شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 8:20 ::  نويسنده : محمدمحمدی

taknaz.ir at site



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : محمدمحمدی

بدن انسان همواره با فشارهایی مواجه است که باید خود را با آنها هماهنگ کند و از جمله این فشارها می توان به راه رفتن و نشستن نامناسب، حرکات و فعالیت های غیرعادی یا بی تحرکی اشاره کرد که می توانند موجب بروز درد در بدن و ناتوانی جسمی شوند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، آمارها نشان می دهد که حدود ۸۰ درصد از مردم آمریکا در مرحله ای از زندگی خود به کمردرد دچار می شوند و سالانه ۲۴ میلیارد دلار هزینه صرف درمان این عارضه می شود.

متخصصان علوم ارتوپدی معتقد هستند که اولین راهکار برای مقابله با کمردرد اصلاح طرز راه رفتن و نشستن است.

همچنین دانش مناسب درباره روش صحیح بلند کردن اشیا و حمل آنها یکی دیگر از موارد مهم در این زمینه است.

به گزارش سایت اینترنتی مرکز تخصصی مایوکلینیک، راه رفتن در مسیرهای مسطح تا جای ممکن به جای سراشیبی و سربالایی نیز در کاهش کمردرد موثر است.

برای کاهش کمردردها همچنین می توان با انجام تمرینات بدنی عضلات کمر را تقویت کرد که انجام دادن حرکات کششی در ناحیه کمر و همچنین شانه ها و پاها توصیه می شود. راه رفتن و انجام دادن حرکات تمرینی سبک در آب نیز در بهبود کمردرد موثر هستند.

به گزارش ایسنا، متخصصان این مرکز تخصصی تاکید می کنند هر فردی بعد از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه نشستن باید از جایش بلند شود و حرکت کند.

بعلاوه ترک سیگار و تلاش برای کاهش وزن اضافی نیز از راههای موثر در درمان کمردرد هستند.

وب سایت رسمی شرکت پرنیان وب راه اندازی شد هدف ما ارایه خدماتی نوین برای شما عزیزان میباشد

طراحی سایت ،پورتال سازمانی،فروشگاه اینترنتی،سامانه پیام کوتاه،وغیره

تماس با ما (02166307820-)

جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

 

جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:46 ::  نويسنده : محمدمحمدی

» نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی (E-Shop)

- طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاه
- نرم افزار جامع طراحی فروشگاه اینترنتی
- ساختن فروشگاه اینترنتی و طراحی فروشگاه آنلاین

توسط سیستم فروشگاه ساز پرنیان وب، ساخت ، مدیریت و طراحی فروشگاه اینترنتی به ساده ترین صورت ممکن برای عموم کاربران فراهم است. سیستم فروشگاه ساز پرنیان و.ب سرویس ابزاری کامل و جامع برای ساختن فروشگاه های اینترنتی پویا در کمترین زمان ممکن است. سیستم ساخت ، مدیریت و طراحی فروشگاه اینترنتی ( فروشگاه ساز ) پرنیان وب دارای بخش مدیریت کاملا فارسی و سیستم کاربری و مدیریتی بسیار آسانی بوده و کاربر بدون نیاز به دانش فنی خاصی می تواند فروشگاه اینترنتی و کالاهای موجود در آن را مدیریت و بخش بندی نماید.

سیستم طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی ( فروشگاه ساز ) با امکانات بسیار زیاد و همچنین رابط کاربری آسان خود مدیر فروشگاه اینترنتی را قادر می سازد تا از هر نقطه دنیا و بصورت آنلاین مدیریت فروشگاه اینترنتی خود را بطور کامل در اختیار داشته و کلیه کالا ها ، محتویات ، کاربران ، سفارشات و بخشهای مختلف فروشگاه اینترنتی خود را ساخته و مدیریت کنید.

سیستم فروشگاه ساز پرنیان وب به گونه ای طراحی شده است که برای اکثر کالاها و خدمات متناسب بوده و انواع مختلفی از کالاها یا خدمات را می توان در آن دسته بندی کرده و در فروشگاه برای فروش در اختیار عموم گذاشت.

 

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : محمدمحمدی

خطر گوش دادن به موسیقی برای دندان های شما !!
هرگاه اسم ساز یا نوای موسیقی به گوش می‌خورد، احساس خوبی از شنیدن آن پیدا می‌كنیم یا به استعدادی كه نوازنده آن دارد متمركز می‌شویم، آیا می‌دانید همین وسایل می‌توانند مشكلاتی برای دهان، دندان و حتی سلامت فرد ایجاد كنند؟

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد استفاده از سازی كه با دهان نواخته می‌شود، می‌تواند مشكلات مرتبط با عفونت، حساسیت، انتقال بیماری و تغییرات دندانی را در پی داشته باشد.

با توجه به تماسی كه این سازها با لب و مخاط دهان و در برخی موارد با دندان‌ها دارد، امكان تبادل‌گونه میكروبی در بین هر دو قسمت وجود دارد. باید توجه داشت كه بسیاری از این قارچ‌ها، باكتری‌ها و ویروس‌ها طول عمر طولانی دارند و در برابر شرایط سخت محیطی كاملا مقاوم هستند بنابراین حتی اگر وسیله موسیقی در مدت زمان زیادی هم استفاده نشده باشد، امكان حفظ یا حتی تكثیر باكتری وجود دارد و می‌تواند برای سلامت دهان و دندان و حتی سلامت كلی كودك خطرساز باشد.

براساس تحقیقاتی كه محققان دندانپزشكی در این زمینه انجام داده‌اند، مشخص شده است كه تعداد قابل توجهی عوامل بیماری زا و نزدیك به 500 نوع میكروب می‌تواند در مدخل، بدنه یا سایر قسمت‌های چنین وسایلی وجود داشته باشد. بر پایه تحقیق دیگری حتی شیوع و بروز بیماری‌های مرتبط با آسم هم در مواردی با استفاده از چنین وسایلی افزایش داشته است.

در برخی موارد عفونت یا زخم‌های اطراف لب‌ها به دلیل ابتلا به میكروب‌ها در پی استفاده از این وسایل گزارش شده است بنابر این كاملا آشكار است كه تمیز كردن هنگام استفاده و نگهداری از این آلات ضروری است.
استریل كردن ساده این وسایل برای پیشگیری از ایجاد چنین مشكلاتی قدم اول در كنترل این مشكلات بوده ولی كافی نیست.

چرا ‌كه این قارچ‌ها و میكروب‌ها می‌توانند تا عمق این وسایل نفوذ كنند و دور از دسترس مواد شوینده به فعالیت خود ادامه دهند. برخی از این بیماری‌ها نیز عامل ویروسی دارند كه استفاده از آنتی بیوتیك‌ها برای درمان آنها مناسب نیست.

توصیه‌های مهم
ـ با توجه به حساس بودن وسایل موسیقی لازم است از محلول‌های تمیز و ضد عفونی‌كننده مناسب استفاده شود. برای این منظور با توجه به نوع ساز می‌توانید از دستورالعمل شركت سازنده استفاده كنید.

ـ در دوره‌های زمانی معین لازم است اجزای ساز جدا شده و تمام سطوح آن بخصوص سطوح داخلی آن بخوبی تمیز و شسته شود.

ـ استفاده شخصی از ساز بسیار مهم است. باید به كودكان آموزش داد كه ساز هم جزو وسایل شخصی فرد محسوب می‌شود تا از استفاده مشترك خودداری شود.

ـ در صورت بروز مشكلات غیر عادی در ناحیه دهان و دندان پس از استفاده از وسایل موسیقی، با پزشك یا دندانپزشك مشورت شود.

ـ وسیله موسیقی را همواره در محل مناسب و تمیز نگهداری كنید.

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

 کارت پستال مخصوص تبریک روز مادر / www.irannaz.com

 

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : محمدمحمدی

اس ام اس تبریک روز مادر   اس ام اس تبریک روز زن

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : محمدمحمدی

یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, :: 19:2 ::  نويسنده : محمدمحمدی



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : محمدمحمدی

به گفته يك متخصص گياه دارويي، استفاده از”خاكشير يخ زده ” با شربت آبليمو براي جلوگيري از گرمازدگي موثر است.

” فريبرز معطر ” روز يكشنبه افزود : با توجه به فرا رسيدن فصل گرما و بيماري‌هاي اين فصل كه‌بارزترين آن گرمازدگي و اسهال است ، خانواده‌ها مي‌توانند اين شربت را تهيه و مصرف كنند.

وي با اشاره به اينكه خاكشير داراي ماده‌اي ضد ميكروبي است كه در هواي سرد، پايدار و فعال مي‌شود ، گفت : براي جلوگيري از اسهال و بروزتاثير خنكي، خاكشير بايد به شكل يخ زده يا همراه‌خورده يخ مصرف شود، در غير اين صورت ملين و اسهال آور است.

وي افزود: باتوجه به گرمي و آلودگي هوا، مصرف آبليمو نيز به دليل داشتن ويتامين سي كه داراي خاصيت ضدعفوني‌كننده است توصيه مي‌شود و نياز است هر دو روز يك بار يك ليمو در مصرف آب روزانه استفاده شود.

سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

از آنجا که در طراحی وب سایت و پورتال ( پرتال )، طراحی رابط گرافیکی پورتال از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا شرکت پرنیان وب روال کار طراحی رابط گرافیکی پورتال ( پرتال ) را بگونه ای در نظر گرفته است که کمال رضایت مشتری بدست آید.

طبق روال طراحی وب سایت (و همچنین طراحی پورتال) شرکت، در ابتدا مشتری در فرم آنلاین سفارش طراحی و یا بصورت حضوری در محل شرکت و یا تلفنی کلیه درخواست ها و نوع طرح درخواستی را با واحد  مربوطه در میان می گذارد سپس واحد طراحی شرکت متناسب با نوع و هزینه پروژه 2 تا 3 طرح متناسب با آن درخواست را آماده کرده و با تماس و تعامل مستقیم با مشتری تغییرات لازم را در طرح ها اعمال می نمایند تا به طرح نهایی که مد نظر مشتری است برسند.
سپس طرح مربوطه در اختیار واحد برنامه سازی و  کانفیگ رابط گرافیگی وب سایت قرار می گیرد تا روی سیستم مدیریت پورتال ( پرتال ) قرار گرفته و پیکربندی گردد و پس از آن روی فضای اختصاصی پورتال مربوطه نصب و راه اندازی اولیه پورتال ( پرتال ) کامل گردد. پس از آن در مرحله آخر اطلاعات مشتری در پورتال قرار داده می شود تا پروژه مربوطه کامل شده و به پایان برسد.شرکت پرنیان وب

 

یک شنبه 25 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

ارسال بر اساس کد پستی
این شرکت با همکاری اپراتور شرکت ارتباطات سیار و با استفاده از سامانه بالک مخابرات قابلیت ارسال پیامک به کلیه شماره موبایل های فعال و دایر استان ، کد پستی و یا شهرستان مورد نظر شما را دارد .
شما باتماس با این شرکت می توانید و با اعلام 4 رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار خود در استان و یا شهرستان مورد نظر به کلیه شماره موبایل های فعال و دایر در آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال فرمایید
تعریف کد پستی 10 رقمی

مزیت ارسال بر اساس کد پستی
مزیت این آیتم از سامانه جلوگیری از هدر رفتن هزینه تبلیغات و بهینه استفاده کردن از هزینه تخصیص داده شده برای تبلیغات است.
مثال : اگر شما شرکت و یا هر موسسه جدیدی تاسیس نموده اید و یا مرکز خدماتی دارید بهترین حالت تبلیغات برای شما فقط در منطقه و یا محدوده مشخص شده ای از محل کار شماست

 

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : محمدمحمدی

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : محمدمحمدی

برنج سبوس‌دار
برنج سبوس‌دار با قیمت ارزانتر نسبت به برنج سفید،دارای خواص بیشتری است.به این علت كه برنج دارای چندین لایه است و در مرحله آسیا برای سفید كردن آن،این لایه‌ها برداشته می‌شود. در نتیجه برنج صیقل داده شده سفید می‌شود كه تقریبا هیچ ارزش غذایی ندارد.در حالیكه برنج سبوس‌دار یك غله كامل است و در مرحله لایه برداری تنها پوسته آن برداشته می‌شود به صورتی كه ارزش غذایی در این غله كاملا حفظ می‌شود.برنج سبوس دار نسبت به برنج سفید دارای فیبر بیشتر و مواد معدنی،روی و منینزیم است.برنج سبوس‌دار را می توان به عنوان مكمل غذایی در سالاد یا به صورت تفت داده شده و نیز در سوپ یا خورش استفاده كرد.



ادامه مطلب ...
جمعه 23 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : محمدمحمدی

طراحی سایت ( طراحی وب سایت )
نرم افزار جامع مدیریت، ساخت و طراحی وب سایت

  سایت ساز - سیستم قدرتمند مدیریت و ساخت سایت

براحتی سایت بسازید و براحتی مدیریت کنید.

مسلما یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث شیرین تر شدن ساختن سایت می شود راحتی ساخت  سایت است. ولی طبعا در همه موارد اینکار ساده نخواهد بود. اما سیستم سایت ساز ایران وب سرویس اینکار را به راحت ترین صورت ممکن برای کلیه افراد، چه تازه کار و چه حرفه ای فراهم آورده است.

سیستم سایت ساز ایران وب سرویس در واقع یک سیستم مشتق شده از سیستم جامع پورتال سیپارس می باشد . این سیستم بطور کامل برای وب سایت ها و ارائه امکانات متنوع از طریق وب فراهم گردیده است همچنین این سیستم با امکانات مدیریتی کاملا فارسی و پیکربندی جامع و راحتی که دارد ساخت و مدیریت سایت را بسیار راحت می کند ، به گونه ای که حتی افراد مبتدی نیز می توانند بوسیله آن سایتی حرفه ای طراحی کنند. زیرا این سیستم کلیه ابزارهای ساخت سایت را بصورت فارسی و کاملا آنلاین در اختیار مدیر سایت قرار می دهد. همچنین این برنامه به گونه ای طراحی شده است که نیازهای کلیه سایتها با موضوعات و اهداف مختلف را پوشش دهد. ضمنا بهمراه هر پک Pack از برنامه یک قالب اختصاصی نیز به مشتری تعلق می گیرد که قالب توسط بخش طراحی ما بنا به موضوع سایت مشتری طراحی شده و روی سایت نصب میگردد.
 

جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : محمدمحمدی


وب سایت شخصی وب سایتی است که اهداف آن وابسته به یک یا چند فرد بوده و اهداف شخصی را پوشش می دهد و معمولا تفاوت آن نسبت به دیگر وب سایت ها یا پورتال ها این است که کلیه اهداف و مطالب و محتوای آن وابسته به یک فرد می باشد و شامل امکانات و ویژگیهای زیر می باشد:

- پانل مدیریت فارسی و تحت وب و قابلیت ارتقاء امکانات سیستم بنا به نیاز مشترک
- بخش درباره ما و مشخصات و تماس بصورت داینامیک و تحت وب
- بخش رزومه شخصی و پروژه ها و اهداف شخصی و همکاران
- بخش مقالات ، کتاب ها ، کارهای انجام شده ، طرح ها و تحقیقات
- بخش ارائه نظرات و خاطرات شخصی با قابلیت نظرسنجی و ثبت نظرات کاربران
- بخش گالری و دانلود نرم افزار و دیگر اسناد قابل دانلود
- بایگانی و آرشیو وب سایت با قابلیت جستجو در سایت
- بخش آخرین گزارشات، آخرین مقالات، تازه ها، اخبار کارها و پروژه ها و برنامه های شخصی
- طراحی متناسب با نوع فعالیت و نظرات مشترک
 

جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

خدمات طراحی سایت ایران وب سرویس در طیف وسیعی از طراحی سایت های استاتیک و داینامیک (پویا) تا طراحی سایت های شرکتی و سازمانی و طراحی پیشرفته پورتال (پرتال) خبری و اداری را در برمی گیرد همچنین خدمات طراحی وب سایت شرکت کاملا متناسب با درخواست مشتری بوده و کلیه امکانات و عناصر طراحی وب سایت یا پورتال (پرتال) را مشتری تعیین می نماید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

توضیحاتی از دنياي بلوتوث برای سهولت کارها در دنیای امروز
بلوتوث يك فناوري جدید و سریع بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و حتی تلویزیونهای خانگی و همه وسايل ديگري که امکان تبادل اطلاعات آنها وجود دارد را به هم متصل می کند.


بلوتوث يك فناوری بي سيم است كه ارتباطات كوتاه و میان برد بين وسايل مجهز به سخت افزار های كوچك و اختصاصي BLUETOOTH را تعريف مي كند. البته جهت مدیریت بهتر ارسال و دریافت بلوتوث های دریافتی باید از نرم افزار های ارسالBLUETOOTH تبلیغاتی استفاده کرد.
فن آوری بلوتوث فقط كابلهای ارتباطی را حذف نمي كند ، بلكه يك روش بي سيم براي وصل كردن كامپيوتر ها با همه وسايل همراه الكترونيكي فراهم مي سازد و شبكه هاي كامپيوتري كوچك و خصوصي به نام PAN را به صورت شبكه شخصي تبدیل می کند.
فن آوری ارسال بلوتوث يك واصل متحد بين وسايل ارتباطی مختلف مي سازد كه به آنها امكان مي دهد كه به آساني با هم از این طریق ارتباط برقرار كنند .
وسایلی که مجهز به سخت افزار بلوتوث هستند حدود 10 متر برد دارند البته این برد کوتاه جهت مصارف خانگی از بلوتوث کاربرد دارد ولی در مصارف تخصصی و تبلیغاتی از Bluetooth برد دستگاه های ارسال و دریافت تا 2000 متر هم قابل ارتقا است .این تکنولوژی می تواند داده ها را با سرعت 720 كيلوبايت در ثانيه از طريق ديوار ها ، كيف ها و موانع انتقال دهد.
قابلیت این فن آوری اینست که اتصال بين سخت افزارهای بلوتوث مي تواند بدون دخالت مستقيم ما انجام بگيرد.
وقتي دو دستگاه مجهز به سخت افزار های بلوتوث نزديك هم مي رسند ، نرم افزارهوشمند کنترل ارسال و دریافت در تراشه هاي فرستنده / گيرنده (Server / Client) بلوتوث به طور خودكار يك اتصال هوشمند را ایجاد می کنند و داده ها را نقل و انتقال مي دهد.
البته تکنولوژی ارسال و دریافت بلوتوث جهت مصارف ارتباطی در فواصل بسیار دور و با سرعت انتقال بسیار بالا چندان توصیه نمی شود.

شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : محمدمحمدی

جمعه 16 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 


- با پرداخت هزینه هر پکیج کلیه خدمات آن در پنل شما فعال می گردد و لازم نیست که هزینه ای را پرداخت نمایید .
- توجه نمایید که هزینه پنل سالیانه می باشد و پس از اتمام شارژ فقط هزینه شارژ مورد نیاز را می پردازید .
- امکانات سیستم از نظر کیفیتی هیچ تفاوتی با سایر پنل های مشابه ندارند ( مقایسه کنید )
- با پرداخت هزینه پنل ، یک عدد پنل پیامک با کلیه امکانات فوق و به صورت کاملا شخصی سازی شده در اختیار شما قرار میگیرد و در قسمت گزارشات ارسالی یا دریافتی اطلاعات مربوط به گزارشات شما نمایش داده می شود ، همچنین می توانید اعتبار باقیمانده خود را مشاهده کنید و یا یک پیام هوشمند ایجاد کنید ( مثلا با دریافت عدد 1 ، لیست قیمت ارسال شود )
- در صورتی که نیاز به خرید امکانات اضافی همانند شماره اختصاصی و یا بانک شماره موبایل اصناف و مدیران دارید
باشرکت تماس بگیرید 09198050221---02166307820

جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : محمدمحمدی

         

 

     

یک گل نصیبم از دو لب غنچه فام کن

یا پاسخ سلام بگو یا سلام کن


ای آفتاب خانه حیدر مکن غروب

این سایه را تو بر سرمن مستدام کن


پیوسته نبض من به دو پلک توبسته است

بر من، تمام من! نگهی را تمام کن


تا آیدم صدای خدای علی به گوش

یک بار با صدای گرفته صدام کن


از سرو قدشکسته نخواهدکسی خرام

ای قامتت قیامت من کم قیام کن


در های خلد بر رخ من باز می کنی

از مهر همره دو لبت یک کلام کن


این کعبه بازویش حجرالاسودعلیست

زینب بیا و با حجرم استلام کن


پنج شنبه 8 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : محمدمحمدی

* امکان دريافت يک شماره اختصاصي 14 رقمي جهت ارسال و دريافت SMS .
* امکان ارسال SMS به موبايل هاي همراه اول ، ايرانسل و تاليا
* قابليت دريافت SMS بوسيله شماره اختصاصي 14 رقمي.
* امکان ارسال SMS گروهي.

برای راه اندازی پنل تماس بگیرید 09198050221

دو شنبه 22 فروردين 1398برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

پیشنهاد انجام کار در سراسر کشور

قابل توجه اشخاصی که به دنبال کار راحت ، آسوده و پرسود ، بدون دردسر و یا شغل دوم هستند و سرمایه ای برای کار ندارند.
فرصت را از دست ندهید زیرا با انجام پیشنهاد ما مطمئن باشید که هرگز پشیمان نخواهید شد
پس با ما همراه باشید :
امروزه تبلیغات مهمترین رکن اصلی یک تجارت موفق می باشد و چند سالی است که تبلیغات از طریق اس ام اس در کشور ما مرسوم شده است و این نوع تبلیغ در حال حاضر همه گیر شده است.
در همین راستا همه شرکتها ، ارگانها ، اداره ها ، اصناف و اشخاص تقاضای سرویس ارسال انبوه اس ام اس دارند اما آگاهی آنچنانی از اینکه چه کسی می تواند به آنها این سرویس را بدهد ندارند ، پس عجله کنید که شما اولین کسی باشید که در شهر خودتان ارائه دهنده این سرویس هستید و دیگران در راه اندازی این سرویس از شما جلو نیافتند.
خوب برای انجام اینکار ما ساده ترین و کم هزینه ترین و در عین حال بهترین و مطمئن ترین روش ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم :
برای اینکار می بایست یک گوشی موبایل + یک نرم افزار ارسال انبوه اس ام اس را در اختیار داشته باشید ، اما متاسفانه قیمت نرم افزارهای ارسال انبوه بسیار بالا بوده بطوری که نرم افزارهای فارسی آن در بازار سیاه تا 120 هزارتومان و نرم افزارهای خارجی تا 70 هزار تومان فروخته میشود.
در همین راستا بر آن شدیم که نرم افزار ارسال انبوه کاملاً فارسی و پیشرفته را بهمراه یک نرم افزار خارجی حرفه ای کاملاً انگلیسی را در یک مجموعه بگنجانیم و آنرا به قیمت بسیار مناسب یعنی 16 هزار تومان در اختیار همگان قرار دهیم.
حال شما با خرید این نرم افزار و اتصال گوشی موبایل خود به کامپیوتر و استفاده از سیم کارتهای اعتباری (که هزینه ارسال هر اس ام اس مبلغ 8 تومان می باشد) می توانید اقدام به تبلیغ کار خودتان یعنی ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی کنید و پس از دریافت سفارش کار ارسال انبوه از مشتری ، بابت ارسال هر اس ام اس 13 الی 18 تومان دریافت می کنید.
امیدواریم با ارائه این پیشنهاد کاری توانسته باشیم کمکی هر چند اندک به جوانان عزیز جویای کار کرده باشیم
قیمت این نرم افزار فقط 16000 تومان است یعنی با کمترین سرمایه ممکن برای خودتان شغل دوم و بدون دغدغه راه اندازی کرده اید.
تلفن ۰۹۱۹۸۰۵۰۲۲۱

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی
خونريزي‌هاي دستگاه گوارش كه معمولاموجب نگراني و وحشت افراد مي‌شوند، به دلايل مختلفي بروز مي‌كنند. بنابراين نكته مهم تشخيص صحيح علت خونريزي است تا درمان مناسب نيز انجام پذيرد. دكتر اكرم پورشمس، فوق‌تخصص بيماري‌هاي گوارش و كبد در اين‌باره مي‌گويد: «خونريزي‌هاي دستگاه گوارش معمولا به صورت استفراغ‌خوني و شايع‌تر از آن، دفع مدفوع سياه رنگ و نسبتاً شل (ملنا)، دفع خون از مقعد كه به صورت خون روشن يا رگه‌هاي خون ديده مي‌شود، خود را نشان مي‌دهد. البته حالتي ديگر نيز وجود دارد كه خود بيمار ممكن است علائم را مشاهده نكرده و فقط به صورت كم‌خوني ظهور كند.» 

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی
بیماری التهابی مزمن راه های هوایی است.ویژگی آن التهاب متغیراین راه ها وافزایش واکنش آنها درمواجهه با طیف گسترده ای از محرک هامی باشد،افرادمبتلا به این بیماری دچارحملات یا دوره های شدید می شوندکه ناشی از واکنش حساسیتی وبرونکواسپاسم قابل برگشت وانسداد مجاری تنفسی است.علایم مداوم این بیماری ممکن است شامل تنگی تنفس،احساس فشار روی سینه ،خلط وسرفه باشد.
آسم راشایع ترین بیماری مزمن درکودکان می دانند.بیماری مزمنی که علت های بسیار دارد وبه این سبب ، حدود یک سوم کودکان جهان به آن مبتلاهستند.علایم بیماری:
1-تاکی پنه(افزایش تعداد تنفس)        2- خس خس سینه           3- گرفتگی سینه          4- سرفه (به خصوص شبانه)         5- تولید خلط بهترین راه جلوگیری از بروز حملات خودداری از تماس با عوامل تحریک کننده است.
m1caj551y4casmvha4cao44f2ncabf04k6caw86wnlca2t497xcar0we3ica3l2n59cantgqe0ca9f81k2cag3mefucarf3cpmca8ttk1ccau0seiica2o25vhca88xij4cas60mp0ca31gowoca0vosa9.jpg]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 57987
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


alireza.mohammadi87@yahoo.com tl.02166307820)))09198050221