طراحی. پزشکی .سایت ساز.تبلیغات
طراحی سایت.نرم افزارسایت ساز.ارسالsmsتبلیغاتی
درباره وبلاگ


تبلیغات منطقه ای واستانی. نرم افزار کاربردی.طراحی سایت توسط پرنیان وب
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

از آنجا که در طراحی وب سایت و پورتال ( پرتال )، طراحی رابط گرافیکی پورتال از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا شرکت پرنیان وب روال کار طراحی رابط گرافیکی پورتال ( پرتال ) را بگونه ای در نظر گرفته است که کمال رضایت مشتری بدست آید.

طبق روال طراحی وب سایت (و همچنین طراحی پورتال) شرکت، در ابتدا مشتری در فرم آنلاین سفارش طراحی و یا بصورت حضوری در محل شرکت و یا تلفنی کلیه درخواست ها و نوع طرح درخواستی را با واحد  مربوطه در میان می گذارد سپس واحد طراحی شرکت متناسب با نوع و هزینه پروژه 2 تا 3 طرح متناسب با آن درخواست را آماده کرده و با تماس و تعامل مستقیم با مشتری تغییرات لازم را در طرح ها اعمال می نمایند تا به طرح نهایی که مد نظر مشتری است برسند.
سپس طرح مربوطه در اختیار واحد برنامه سازی و  کانفیگ رابط گرافیگی وب سایت قرار می گیرد تا روی سیستم مدیریت پورتال ( پرتال ) قرار گرفته و پیکربندی گردد و پس از آن روی فضای اختصاصی پورتال مربوطه نصب و راه اندازی اولیه پورتال ( پرتال ) کامل گردد. پس از آن در مرحله آخر اطلاعات مشتری در پورتال قرار داده می شود تا پروژه مربوطه کامل شده و به پایان برسد.شرکت پرنیان وب

 

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : محمدمحمدی

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : محمدمحمدی

برنج سبوس‌دار
برنج سبوس‌دار با قیمت ارزانتر نسبت به برنج سفید،دارای خواص بیشتری است.به این علت كه برنج دارای چندین لایه است و در مرحله آسیا برای سفید كردن آن،این لایه‌ها برداشته می‌شود. در نتیجه برنج صیقل داده شده سفید می‌شود كه تقریبا هیچ ارزش غذایی ندارد.در حالیكه برنج سبوس‌دار یك غله كامل است و در مرحله لایه برداری تنها پوسته آن برداشته می‌شود به صورتی كه ارزش غذایی در این غله كاملا حفظ می‌شود.برنج سبوس دار نسبت به برنج سفید دارای فیبر بیشتر و مواد معدنی،روی و منینزیم است.برنج سبوس‌دار را می توان به عنوان مكمل غذایی در سالاد یا به صورت تفت داده شده و نیز در سوپ یا خورش استفاده كرد.



ادامه مطلب ...
جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : محمدمحمدی


وب سایت شخصی وب سایتی است که اهداف آن وابسته به یک یا چند فرد بوده و اهداف شخصی را پوشش می دهد و معمولا تفاوت آن نسبت به دیگر وب سایت ها یا پورتال ها این است که کلیه اهداف و مطالب و محتوای آن وابسته به یک فرد می باشد و شامل امکانات و ویژگیهای زیر می باشد:

- پانل مدیریت فارسی و تحت وب و قابلیت ارتقاء امکانات سیستم بنا به نیاز مشترک
- بخش درباره ما و مشخصات و تماس بصورت داینامیک و تحت وب
- بخش رزومه شخصی و پروژه ها و اهداف شخصی و همکاران
- بخش مقالات ، کتاب ها ، کارهای انجام شده ، طرح ها و تحقیقات
- بخش ارائه نظرات و خاطرات شخصی با قابلیت نظرسنجی و ثبت نظرات کاربران
- بخش گالری و دانلود نرم افزار و دیگر اسناد قابل دانلود
- بایگانی و آرشیو وب سایت با قابلیت جستجو در سایت
- بخش آخرین گزارشات، آخرین مقالات، تازه ها، اخبار کارها و پروژه ها و برنامه های شخصی
- طراحی متناسب با نوع فعالیت و نظرات مشترک
 

جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

خدمات طراحی سایت ایران وب سرویس در طیف وسیعی از طراحی سایت های استاتیک و داینامیک (پویا) تا طراحی سایت های شرکتی و سازمانی و طراحی پیشرفته پورتال (پرتال) خبری و اداری را در برمی گیرد همچنین خدمات طراحی وب سایت شرکت کاملا متناسب با درخواست مشتری بوده و کلیه امکانات و عناصر طراحی وب سایت یا پورتال (پرتال) را مشتری تعیین می نماید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

توضیحاتی از دنياي بلوتوث برای سهولت کارها در دنیای امروز
بلوتوث يك فناوري جدید و سریع بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و حتی تلویزیونهای خانگی و همه وسايل ديگري که امکان تبادل اطلاعات آنها وجود دارد را به هم متصل می کند.


بلوتوث يك فناوری بي سيم است كه ارتباطات كوتاه و میان برد بين وسايل مجهز به سخت افزار های كوچك و اختصاصي BLUETOOTH را تعريف مي كند. البته جهت مدیریت بهتر ارسال و دریافت بلوتوث های دریافتی باید از نرم افزار های ارسالBLUETOOTH تبلیغاتی استفاده کرد.
فن آوری بلوتوث فقط كابلهای ارتباطی را حذف نمي كند ، بلكه يك روش بي سيم براي وصل كردن كامپيوتر ها با همه وسايل همراه الكترونيكي فراهم مي سازد و شبكه هاي كامپيوتري كوچك و خصوصي به نام PAN را به صورت شبكه شخصي تبدیل می کند.
فن آوری ارسال بلوتوث يك واصل متحد بين وسايل ارتباطی مختلف مي سازد كه به آنها امكان مي دهد كه به آساني با هم از این طریق ارتباط برقرار كنند .
وسایلی که مجهز به سخت افزار بلوتوث هستند حدود 10 متر برد دارند البته این برد کوتاه جهت مصارف خانگی از بلوتوث کاربرد دارد ولی در مصارف تخصصی و تبلیغاتی از Bluetooth برد دستگاه های ارسال و دریافت تا 2000 متر هم قابل ارتقا است .این تکنولوژی می تواند داده ها را با سرعت 720 كيلوبايت در ثانيه از طريق ديوار ها ، كيف ها و موانع انتقال دهد.
قابلیت این فن آوری اینست که اتصال بين سخت افزارهای بلوتوث مي تواند بدون دخالت مستقيم ما انجام بگيرد.
وقتي دو دستگاه مجهز به سخت افزار های بلوتوث نزديك هم مي رسند ، نرم افزارهوشمند کنترل ارسال و دریافت در تراشه هاي فرستنده / گيرنده (Server / Client) بلوتوث به طور خودكار يك اتصال هوشمند را ایجاد می کنند و داده ها را نقل و انتقال مي دهد.
البته تکنولوژی ارسال و دریافت بلوتوث جهت مصارف ارتباطی در فواصل بسیار دور و با سرعت انتقال بسیار بالا چندان توصیه نمی شود.

شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : محمدمحمدی

جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : محمدمحمدی

         

 

     

یک گل نصیبم از دو لب غنچه فام کن

یا پاسخ سلام بگو یا سلام کن


ای آفتاب خانه حیدر مکن غروب

این سایه را تو بر سرمن مستدام کن


پیوسته نبض من به دو پلک توبسته است

بر من، تمام من! نگهی را تمام کن


تا آیدم صدای خدای علی به گوش

یک بار با صدای گرفته صدام کن


از سرو قدشکسته نخواهدکسی خرام

ای قامتت قیامت من کم قیام کن


در های خلد بر رخ من باز می کنی

از مهر همره دو لبت یک کلام کن


این کعبه بازویش حجرالاسودعلیست

زینب بیا و با حجرم استلام کن


پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 57933
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


alireza.mohammadi87@yahoo.com tl.02166307820)))09198050221