راه اندازی و نصب سامانه بلوتوث گروهی
 
طراحی. پزشکی .سایت ساز.تبلیغات
طراحی سایت.نرم افزارسایت ساز.ارسالsmsتبلیغاتی
درباره وبلاگ


تبلیغات منطقه ای واستانی. نرم افزار کاربردی.طراحی سایت توسط پرنیان وب
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

توضیحاتی از دنياي بلوتوث برای سهولت کارها در دنیای امروز
بلوتوث يك فناوري جدید و سریع بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و حتی تلویزیونهای خانگی و همه وسايل ديگري که امکان تبادل اطلاعات آنها وجود دارد را به هم متصل می کند.


بلوتوث يك فناوری بي سيم است كه ارتباطات كوتاه و میان برد بين وسايل مجهز به سخت افزار های كوچك و اختصاصي BLUETOOTH را تعريف مي كند. البته جهت مدیریت بهتر ارسال و دریافت بلوتوث های دریافتی باید از نرم افزار های ارسالBLUETOOTH تبلیغاتی استفاده کرد.
فن آوری بلوتوث فقط كابلهای ارتباطی را حذف نمي كند ، بلكه يك روش بي سيم براي وصل كردن كامپيوتر ها با همه وسايل همراه الكترونيكي فراهم مي سازد و شبكه هاي كامپيوتري كوچك و خصوصي به نام PAN را به صورت شبكه شخصي تبدیل می کند.
فن آوری ارسال بلوتوث يك واصل متحد بين وسايل ارتباطی مختلف مي سازد كه به آنها امكان مي دهد كه به آساني با هم از این طریق ارتباط برقرار كنند .
وسایلی که مجهز به سخت افزار بلوتوث هستند حدود 10 متر برد دارند البته این برد کوتاه جهت مصارف خانگی از بلوتوث کاربرد دارد ولی در مصارف تخصصی و تبلیغاتی از Bluetooth برد دستگاه های ارسال و دریافت تا 2000 متر هم قابل ارتقا است .این تکنولوژی می تواند داده ها را با سرعت 720 كيلوبايت در ثانيه از طريق ديوار ها ، كيف ها و موانع انتقال دهد.
قابلیت این فن آوری اینست که اتصال بين سخت افزارهای بلوتوث مي تواند بدون دخالت مستقيم ما انجام بگيرد.
وقتي دو دستگاه مجهز به سخت افزار های بلوتوث نزديك هم مي رسند ، نرم افزارهوشمند کنترل ارسال و دریافت در تراشه هاي فرستنده / گيرنده (Server / Client) بلوتوث به طور خودكار يك اتصال هوشمند را ایجاد می کنند و داده ها را نقل و انتقال مي دهد.
البته تکنولوژی ارسال و دریافت بلوتوث جهت مصارف ارتباطی در فواصل بسیار دور و با سرعت انتقال بسیار بالا چندان توصیه نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 58143
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


alireza.mohammadi87@yahoo.com tl.02166307820)))09198050221