طراحی. پزشکی .سایت ساز.تبلیغات
طراحی سایت.نرم افزارسایت ساز.ارسالsmsتبلیغاتی
درباره وبلاگ


تبلیغات منطقه ای واستانی. نرم افزار کاربردی.طراحی سایت توسط پرنیان وب
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : محمدمحمدی


وب سایت شخصی وب سایتی است که اهداف آن وابسته به یک یا چند فرد بوده و اهداف شخصی را پوشش می دهد و معمولا تفاوت آن نسبت به دیگر وب سایت ها یا پورتال ها این است که کلیه اهداف و مطالب و محتوای آن وابسته به یک فرد می باشد و شامل امکانات و ویژگیهای زیر می باشد:

- پانل مدیریت فارسی و تحت وب و قابلیت ارتقاء امکانات سیستم بنا به نیاز مشترک
- بخش درباره ما و مشخصات و تماس بصورت داینامیک و تحت وب
- بخش رزومه شخصی و پروژه ها و اهداف شخصی و همکاران
- بخش مقالات ، کتاب ها ، کارهای انجام شده ، طرح ها و تحقیقات
- بخش ارائه نظرات و خاطرات شخصی با قابلیت نظرسنجی و ثبت نظرات کاربران
- بخش گالری و دانلود نرم افزار و دیگر اسناد قابل دانلود
- بایگانی و آرشیو وب سایت با قابلیت جستجو در سایت
- بخش آخرین گزارشات، آخرین مقالات، تازه ها، اخبار کارها و پروژه ها و برنامه های شخصی
- طراحی متناسب با نوع فعالیت و نظرات مشترک
 

جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

خدمات طراحی سایت ایران وب سرویس در طیف وسیعی از طراحی سایت های استاتیک و داینامیک (پویا) تا طراحی سایت های شرکتی و سازمانی و طراحی پیشرفته پورتال (پرتال) خبری و اداری را در برمی گیرد همچنین خدمات طراحی وب سایت شرکت کاملا متناسب با درخواست مشتری بوده و کلیه امکانات و عناصر طراحی وب سایت یا پورتال (پرتال) را مشتری تعیین می نماید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

توضیحاتی از دنياي بلوتوث برای سهولت کارها در دنیای امروز
بلوتوث يك فناوري جدید و سریع بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و حتی تلویزیونهای خانگی و همه وسايل ديگري که امکان تبادل اطلاعات آنها وجود دارد را به هم متصل می کند.


بلوتوث يك فناوری بي سيم است كه ارتباطات كوتاه و میان برد بين وسايل مجهز به سخت افزار های كوچك و اختصاصي BLUETOOTH را تعريف مي كند. البته جهت مدیریت بهتر ارسال و دریافت بلوتوث های دریافتی باید از نرم افزار های ارسالBLUETOOTH تبلیغاتی استفاده کرد.
فن آوری بلوتوث فقط كابلهای ارتباطی را حذف نمي كند ، بلكه يك روش بي سيم براي وصل كردن كامپيوتر ها با همه وسايل همراه الكترونيكي فراهم مي سازد و شبكه هاي كامپيوتري كوچك و خصوصي به نام PAN را به صورت شبكه شخصي تبدیل می کند.
فن آوری ارسال بلوتوث يك واصل متحد بين وسايل ارتباطی مختلف مي سازد كه به آنها امكان مي دهد كه به آساني با هم از این طریق ارتباط برقرار كنند .
وسایلی که مجهز به سخت افزار بلوتوث هستند حدود 10 متر برد دارند البته این برد کوتاه جهت مصارف خانگی از بلوتوث کاربرد دارد ولی در مصارف تخصصی و تبلیغاتی از Bluetooth برد دستگاه های ارسال و دریافت تا 2000 متر هم قابل ارتقا است .این تکنولوژی می تواند داده ها را با سرعت 720 كيلوبايت در ثانيه از طريق ديوار ها ، كيف ها و موانع انتقال دهد.
قابلیت این فن آوری اینست که اتصال بين سخت افزارهای بلوتوث مي تواند بدون دخالت مستقيم ما انجام بگيرد.
وقتي دو دستگاه مجهز به سخت افزار های بلوتوث نزديك هم مي رسند ، نرم افزارهوشمند کنترل ارسال و دریافت در تراشه هاي فرستنده / گيرنده (Server / Client) بلوتوث به طور خودكار يك اتصال هوشمند را ایجاد می کنند و داده ها را نقل و انتقال مي دهد.
البته تکنولوژی ارسال و دریافت بلوتوث جهت مصارف ارتباطی در فواصل بسیار دور و با سرعت انتقال بسیار بالا چندان توصیه نمی شود.

شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : محمدمحمدی

جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : محمدمحمدی

         

 

     

یک گل نصیبم از دو لب غنچه فام کن

یا پاسخ سلام بگو یا سلام کن


ای آفتاب خانه حیدر مکن غروب

این سایه را تو بر سرمن مستدام کن


پیوسته نبض من به دو پلک توبسته است

بر من، تمام من! نگهی را تمام کن


تا آیدم صدای خدای علی به گوش

یک بار با صدای گرفته صدام کن


از سرو قدشکسته نخواهدکسی خرام

ای قامتت قیامت من کم قیام کن


در های خلد بر رخ من باز می کنی

از مهر همره دو لبت یک کلام کن


این کعبه بازویش حجرالاسودعلیست

زینب بیا و با حجرم استلام کن


یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی
زن ملکه گوگل

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی

khab.jpg]                                                                                                                                                            khab1.jpg]
خواب به موقع موجب قدکشیدن کودکان می شود
چون هورمون رشددر زمان تاریکی هوابیشتر ترشح می شود،خوابیدن به موقع کودکان باتوجه به جذب بیشتر این هورمون در زمان خواب موجب بلندقدشدن کودکان می شود.مشخص شده که خواب دیرهنگام ونامنظم به ویژه درکودکان ونوجوانان می تواندمنجربه کاهش قد،چاقی یالاغری مفرط ولطمه به سلامتی شود.
برای کودکان حداقل 8ساعت وبرای نوجوانان حداقل 7 ساعت خواب درطول شب(که از اوایل شب شروع شود)توصیه شده است.هورمون های رشددرطول روز دربدن ترشح می شود ولی با تاریک شدن هوا ترشح این هورمون ها بیشتر می شود وخوابیدن به موقع در شب موجب افزایش متابولیسم هورمون ها وجذب بهتردربدن می شود. 

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی
بیماری التهابی مزمن راه های هوایی است.ویژگی آن التهاب متغیراین راه ها وافزایش واکنش آنها درمواجهه با طیف گسترده ای از محرک هامی باشد،افرادمبتلا به این بیماری دچارحملات یا دوره های شدید می شوندکه ناشی از واکنش حساسیتی وبرونکواسپاسم قابل برگشت وانسداد مجاری تنفسی است.علایم مداوم این بیماری ممکن است شامل تنگی تنفس،احساس فشار روی سینه ،خلط وسرفه باشد.
آسم راشایع ترین بیماری مزمن درکودکان می دانند.بیماری مزمنی که علت های بسیار دارد وبه این سبب ، حدود یک سوم کودکان جهان به آن مبتلاهستند.علایم بیماری:
1-تاکی پنه(افزایش تعداد تنفس)        2- خس خس سینه           3- گرفتگی سینه          4- سرفه (به خصوص شبانه)         5- تولید خلط بهترین راه جلوگیری از بروز حملات خودداری از تماس با عوامل تحریک کننده است.
m1caj551y4casmvha4cao44f2ncabf04k6caw86wnlca2t497xcar0we3ica3l2n59cantgqe0ca9f81k2cag3mefucarf3cpmca8ttk1ccau0seiica2o25vhca88xij4cas60mp0ca31gowoca0vosa9.jpg]

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی

یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : محمدمحمدی
خونريزي‌هاي دستگاه گوارش كه معمولاموجب نگراني و وحشت افراد مي‌شوند، به دلايل مختلفي بروز مي‌كنند. بنابراين نكته مهم تشخيص صحيح علت خونريزي است تا درمان مناسب نيز انجام پذيرد. دكتر اكرم پورشمس، فوق‌تخصص بيماري‌هاي گوارش و كبد در اين‌باره مي‌گويد: «خونريزي‌هاي دستگاه گوارش معمولا به صورت استفراغ‌خوني و شايع‌تر از آن، دفع مدفوع سياه رنگ و نسبتاً شل (ملنا)، دفع خون از مقعد كه به صورت خون روشن يا رگه‌هاي خون ديده مي‌شود، خود را نشان مي‌دهد. البته حالتي ديگر نيز وجود دارد كه خود بيمار ممكن است علائم را مشاهده نكرده و فقط به صورت كم‌خوني ظهور كند.» 

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 58037
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


alireza.mohammadi87@yahoo.com tl.02166307820)))09198050221