طراحی. پزشکی .سایت ساز.تبلیغات
طراحی سایت.نرم افزارسایت ساز.ارسالsmsتبلیغاتی
درباره وبلاگ


تبلیغات منطقه ای واستانی. نرم افزار کاربردی.طراحی سایت توسط پرنیان وب
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:46 ::  نويسنده : محمدمحمدی

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : محمدمحمدی

خطر گوش دادن به موسیقی برای دندان های شما !!
هرگاه اسم ساز یا نوای موسیقی به گوش می‌خورد، احساس خوبی از شنیدن آن پیدا می‌كنیم یا به استعدادی كه نوازنده آن دارد متمركز می‌شویم، آیا می‌دانید همین وسایل می‌توانند مشكلاتی برای دهان، دندان و حتی سلامت فرد ایجاد كنند؟

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد استفاده از سازی كه با دهان نواخته می‌شود، می‌تواند مشكلات مرتبط با عفونت، حساسیت، انتقال بیماری و تغییرات دندانی را در پی داشته باشد.

با توجه به تماسی كه این سازها با لب و مخاط دهان و در برخی موارد با دندان‌ها دارد، امكان تبادل‌گونه میكروبی در بین هر دو قسمت وجود دارد. باید توجه داشت كه بسیاری از این قارچ‌ها، باكتری‌ها و ویروس‌ها طول عمر طولانی دارند و در برابر شرایط سخت محیطی كاملا مقاوم هستند بنابراین حتی اگر وسیله موسیقی در مدت زمان زیادی هم استفاده نشده باشد، امكان حفظ یا حتی تكثیر باكتری وجود دارد و می‌تواند برای سلامت دهان و دندان و حتی سلامت كلی كودك خطرساز باشد.

براساس تحقیقاتی كه محققان دندانپزشكی در این زمینه انجام داده‌اند، مشخص شده است كه تعداد قابل توجهی عوامل بیماری زا و نزدیك به 500 نوع میكروب می‌تواند در مدخل، بدنه یا سایر قسمت‌های چنین وسایلی وجود داشته باشد. بر پایه تحقیق دیگری حتی شیوع و بروز بیماری‌های مرتبط با آسم هم در مواردی با استفاده از چنین وسایلی افزایش داشته است.

در برخی موارد عفونت یا زخم‌های اطراف لب‌ها به دلیل ابتلا به میكروب‌ها در پی استفاده از این وسایل گزارش شده است بنابر این كاملا آشكار است كه تمیز كردن هنگام استفاده و نگهداری از این آلات ضروری است.
استریل كردن ساده این وسایل برای پیشگیری از ایجاد چنین مشكلاتی قدم اول در كنترل این مشكلات بوده ولی كافی نیست.

چرا ‌كه این قارچ‌ها و میكروب‌ها می‌توانند تا عمق این وسایل نفوذ كنند و دور از دسترس مواد شوینده به فعالیت خود ادامه دهند. برخی از این بیماری‌ها نیز عامل ویروسی دارند كه استفاده از آنتی بیوتیك‌ها برای درمان آنها مناسب نیست.

توصیه‌های مهم
ـ با توجه به حساس بودن وسایل موسیقی لازم است از محلول‌های تمیز و ضد عفونی‌كننده مناسب استفاده شود. برای این منظور با توجه به نوع ساز می‌توانید از دستورالعمل شركت سازنده استفاده كنید.

ـ در دوره‌های زمانی معین لازم است اجزای ساز جدا شده و تمام سطوح آن بخصوص سطوح داخلی آن بخوبی تمیز و شسته شود.

ـ استفاده شخصی از ساز بسیار مهم است. باید به كودكان آموزش داد كه ساز هم جزو وسایل شخصی فرد محسوب می‌شود تا از استفاده مشترك خودداری شود.

ـ در صورت بروز مشكلات غیر عادی در ناحیه دهان و دندان پس از استفاده از وسایل موسیقی، با پزشك یا دندانپزشك مشورت شود.

ـ وسیله موسیقی را همواره در محل مناسب و تمیز نگهداری كنید.

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 18:54 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

 کارت پستال مخصوص تبریک روز مادر / www.irannaz.com

 

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : محمدمحمدی

اس ام اس تبریک روز مادر   اس ام اس تبریک روز زن

سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : محمدمحمدی

یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, :: 19:2 ::  نويسنده : محمدمحمدی



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : محمدمحمدی

به گفته يك متخصص گياه دارويي، استفاده از”خاكشير يخ زده ” با شربت آبليمو براي جلوگيري از گرمازدگي موثر است.

” فريبرز معطر ” روز يكشنبه افزود : با توجه به فرا رسيدن فصل گرما و بيماري‌هاي اين فصل كه‌بارزترين آن گرمازدگي و اسهال است ، خانواده‌ها مي‌توانند اين شربت را تهيه و مصرف كنند.

وي با اشاره به اينكه خاكشير داراي ماده‌اي ضد ميكروبي است كه در هواي سرد، پايدار و فعال مي‌شود ، گفت : براي جلوگيري از اسهال و بروزتاثير خنكي، خاكشير بايد به شكل يخ زده يا همراه‌خورده يخ مصرف شود، در غير اين صورت ملين و اسهال آور است.

وي افزود: باتوجه به گرمي و آلودگي هوا، مصرف آبليمو نيز به دليل داشتن ويتامين سي كه داراي خاصيت ضدعفوني‌كننده است توصيه مي‌شود و نياز است هر دو روز يك بار يك ليمو در مصرف آب روزانه استفاده شود.

سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

از آنجا که در طراحی وب سایت و پورتال ( پرتال )، طراحی رابط گرافیکی پورتال از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا شرکت پرنیان وب روال کار طراحی رابط گرافیکی پورتال ( پرتال ) را بگونه ای در نظر گرفته است که کمال رضایت مشتری بدست آید.

طبق روال طراحی وب سایت (و همچنین طراحی پورتال) شرکت، در ابتدا مشتری در فرم آنلاین سفارش طراحی و یا بصورت حضوری در محل شرکت و یا تلفنی کلیه درخواست ها و نوع طرح درخواستی را با واحد  مربوطه در میان می گذارد سپس واحد طراحی شرکت متناسب با نوع و هزینه پروژه 2 تا 3 طرح متناسب با آن درخواست را آماده کرده و با تماس و تعامل مستقیم با مشتری تغییرات لازم را در طرح ها اعمال می نمایند تا به طرح نهایی که مد نظر مشتری است برسند.
سپس طرح مربوطه در اختیار واحد برنامه سازی و  کانفیگ رابط گرافیگی وب سایت قرار می گیرد تا روی سیستم مدیریت پورتال ( پرتال ) قرار گرفته و پیکربندی گردد و پس از آن روی فضای اختصاصی پورتال مربوطه نصب و راه اندازی اولیه پورتال ( پرتال ) کامل گردد. پس از آن در مرحله آخر اطلاعات مشتری در پورتال قرار داده می شود تا پروژه مربوطه کامل شده و به پایان برسد.شرکت پرنیان وب

 

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : محمدمحمدی

شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : محمدمحمدی

برنج سبوس‌دار
برنج سبوس‌دار با قیمت ارزانتر نسبت به برنج سفید،دارای خواص بیشتری است.به این علت كه برنج دارای چندین لایه است و در مرحله آسیا برای سفید كردن آن،این لایه‌ها برداشته می‌شود. در نتیجه برنج صیقل داده شده سفید می‌شود كه تقریبا هیچ ارزش غذایی ندارد.در حالیكه برنج سبوس‌دار یك غله كامل است و در مرحله لایه برداری تنها پوسته آن برداشته می‌شود به صورتی كه ارزش غذایی در این غله كاملا حفظ می‌شود.برنج سبوس دار نسبت به برنج سفید دارای فیبر بیشتر و مواد معدنی،روی و منینزیم است.برنج سبوس‌دار را می توان به عنوان مكمل غذایی در سالاد یا به صورت تفت داده شده و نیز در سوپ یا خورش استفاده كرد.



ادامه مطلب ...
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 57928
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


alireza.mohammadi87@yahoo.com tl.02166307820)))09198050221