طراحی. پزشکی .سایت ساز.تبلیغات
طراحی سایت.نرم افزارسایت ساز.ارسالsmsتبلیغاتی
درباره وبلاگ


تبلیغات منطقه ای واستانی. نرم افزار کاربردی.طراحی سایت توسط پرنیان وب
آخرین مطالب
نويسندگان
مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترين مزيت‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي SMS که آن را بیشتر از سایر رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي تبليغاتي متمايز مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و مديريت بازاريابي از آن بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود عبارتند از: سرعت انتقال پيام به بازار هدف : پيام های تبلیغاتی از طریق SMS را می توان به صورت كنترل شده در سریع ترین زمان ممکن و تنها براي گروه بازار هدف که شناسايي شده اند، ارسال کرد. ارسال پيام های خاص براي تك‌تك مشتريان و مخاطبان: اين قابليت مي‌تواند گزينه‌اي مناسب براي كمك به تحقق اهداف بازاريابي تك‌ به تك باشد ‌و ارزش پيام ارسالي براي افراد را با توجه به سفارشي بودن افزایش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان: مطالعه های و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود 20 بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد. دسترسي دایم به مشتریان: صاحبان تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، اين وسيله را در بیشتر اوقات شبانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز و در بیشتر اماکن، همراه خود دارند. از اين رو شرکت مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراري، پيام‌‌‌‌‌‌‌‌‌هايي را به مخاطبان ارسال کند. افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام: کانال بی سیم دارای مزیت بالقوه برای ارسال اطلاعات دقیق تر و دارای جزییات بیشتر است، پیام را می توان باتوجه به هریک از مشتری ها تهیه کرده و نتیجه بهتری گرفت. از آنجاکه تلفن همراه جزو وسایل شخصی می باشد بازاریاب ها می توانند هرشخصی را به طور خاص با در نظرگرفتن ویژگی هایی مانند موقعیت اجتماعی، علایق شخصی، زمان و مکان، مورد توجه قرار دهند، که این امر اعتماد مصرف کنندگان را افزایش می دهد. بالا بودن میزان یادآوری و به خاطر سپاری پیام: چون اين پيام به طور مشخص و به وسیله شخصي ترين رسانه ارسال می شود در ذهن گیرنده پیام نقش مي بندد و از قدرت اثر گذاري بالايي برخوردار است. امكان ذخيره‌سازي پيام و ارسال آن براي ديگر افراد: در صورتي كه پيام داراي جذابيت بوده و محتواي آن افراد را به ارسال آن تشويق كند بازاريابي ويروسي محقق می شود كه مي‌تواند كارآيي تبليغات را به صورت تصاعدي افزايش داده و شركت را از مزاياي بي‌شمار آن منتفع سازد.

 

پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : محمدمحمدی

هدف شرکت پرنیان وب بر این است که بتواند بهترین خدمات طراحی وب سایت را با ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. انواع خدمات طراحی سایت شرکت پرنیان وب عبارت است از: انواع پورتال برای شرکتهای خارج از کشور، فروشگاه آنلاین، سیستم های مدیریت محتوا، طراحی وب سایت های اطلاع رسانی، طراحی وب سایت های خبری، طراحی وب سایت مخصوص شرکتها، طراحی وب سایتهای شخصی، طراحی وب سایت های تبلیغاتی و آگهی، فروشگاه الکترونیک و غیره.

خدمات طراحی وب سایت شرکت پرنیان وب، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد.

هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.

دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : محمدمحمدی

دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 10:48 ::  نويسنده : محمدمحمدی

» پورتال بیمارستان و کلینیک
» طراحی پورتال و وب سایت بیمارستان

- سیستم جامع ساخت و طراحی پورتال بیمارستان و کلینیک
- سیستم جامع اتوماسیون اطلاعات بیمارستان و کلینیک (HIS)
- سیستم جامع ارتباطی و بایگانی پیشرفته تصاویر (PACS)
- سیستم یکپارچه ثبت مدارک پزشکی و مدارک بیماران (EMR)
- سیستم پیشرفته مدیریت محتوا و کاربران پورتال

» سیستم جامع ساختن پورتال و طراحی پورتال (سیپارس)
» سیستم ساخت و طراحی پورتال های اطلاع رسانی و سازمانی

- ساخت و طراحی پورتال ها و سایت های خبری و اطلاع رسانی
- طراحی پورتال (پرتال) های دولتی و سازمانی
- طراحی و مدیریت پورتال دانشگاه و مدارس
- طراحی پورتال های اداری و سازمانی
- ساختن و طراحی پورتال شرکت ها و موسسات
- ساخت و طراحی پورتال مجلات و پایگاه های روزنامه ای
- ساختن و طراحی پورتال کتاب و کتابخانه دیجیتال
- طراحی پورتال پزشکی و دارویی

جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : محمدمحمدی

در زمینه اتوماسیون اداری و چرخه اتوماتیک و دیجیتال فعالیت های سازمانها ، ادارات و شرکتها، شبکه های پیشرفته اداری جایگاه ویژه ای دارند. با نصب و راه اندازی پیشرفته و اصولی شبکه های سازمانی کلیه بخش های سازمان بصورت یکپارچه و هماهنگ درآمده و همه امور سازمان بطور یکپارچه و با سرعتی بسیار زیاد انجام می گردد.پرنیان وب

 

سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : محمدمحمدی
یک شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 8:20 ::  نويسنده : محمدمحمدی

taknaz.ir at site



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : محمدمحمدی

بدن انسان همواره با فشارهایی مواجه است که باید خود را با آنها هماهنگ کند و از جمله این فشارها می توان به راه رفتن و نشستن نامناسب، حرکات و فعالیت های غیرعادی یا بی تحرکی اشاره کرد که می توانند موجب بروز درد در بدن و ناتوانی جسمی شوند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، آمارها نشان می دهد که حدود ۸۰ درصد از مردم آمریکا در مرحله ای از زندگی خود به کمردرد دچار می شوند و سالانه ۲۴ میلیارد دلار هزینه صرف درمان این عارضه می شود.

متخصصان علوم ارتوپدی معتقد هستند که اولین راهکار برای مقابله با کمردرد اصلاح طرز راه رفتن و نشستن است.

همچنین دانش مناسب درباره روش صحیح بلند کردن اشیا و حمل آنها یکی دیگر از موارد مهم در این زمینه است.

به گزارش سایت اینترنتی مرکز تخصصی مایوکلینیک، راه رفتن در مسیرهای مسطح تا جای ممکن به جای سراشیبی و سربالایی نیز در کاهش کمردرد موثر است.

برای کاهش کمردردها همچنین می توان با انجام تمرینات بدنی عضلات کمر را تقویت کرد که انجام دادن حرکات کششی در ناحیه کمر و همچنین شانه ها و پاها توصیه می شود. راه رفتن و انجام دادن حرکات تمرینی سبک در آب نیز در بهبود کمردرد موثر هستند.

به گزارش ایسنا، متخصصان این مرکز تخصصی تاکید می کنند هر فردی بعد از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه نشستن باید از جایش بلند شود و حرکت کند.

بعلاوه ترک سیگار و تلاش برای کاهش وزن اضافی نیز از راههای موثر در درمان کمردرد هستند.

جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : محمدمحمدی

 

 

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 57938
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


alireza.mohammadi87@yahoo.com tl.02166307820)))09198050221